Polska lokalizacja dla osTicket`a zawiera błąd powodujący brak widoczności nowych zgłoszeń w zakładce Zgłoszenia, jak również brak wartości Domyślny status w Panelu administracyjnym zakładka Ustawienia link Zgłoszenia. Istnieją dwa sposoby usunięcia problemu.
Jeżeli nie zainstalowano osTicket`a w pliku ticket_status.yaml (zawiera go archiwum phar z polską lokalizacją, które wypakowujemy do katalogu include/i18n/pl_PL) należy zamienić wartość state z otwarte na open jak przedstawiono poniżej a następnie przeprowadzić proces instalacji.
-
id: 1
name: Otwarte
state: open
mode: 3
sort: 1
flags: 0
properties:
description: Otwarte zgłoszenia.
Jeżeli błąd został wykryto po przeprowadzeniu instalacji należy w bazie danych programu osTicket dokonać zmiany w tabeli ost_ticket_status – dla krotki o id równym 1 zmienić wartość atrybutu state z otwarty na open.